15 Σεπ 2008

Θέλω κι εγώ τέτοια Τράπεζα!

Σας προκαλώ να πάτε σε μια Τράπεζα και να πείτε:

-Θέλω να αγοράσω ένα ακίνητο που πουλάει ένα Στέλεχος σου.


-Θέλω να δώσεις στην Ε.Π.Ε. μου (με κεφάλαιο 18.000 €) ένα δάνειο για λίγα εκατομμύρια ευρώ.


-Θέλω να νοικιάσεις εσύ το ακίνητο αυτό από την ΕΠΕ μου και να πληρώνεις το δάνειο με τα ενοίκια που έχω να παίρνω.


Φροντίστε να είστε στο ισόγειο γιατί αν είστε σε όροφο θα σας πετάξουν έξω, από το παράθυρο.


ΕΚΤΟΣ...


Εκτός αν είστε Υπουργός, από αυτούς που γίνονται ΝΟΜΙΜΑ πλουσιότεροι.

Διαβάστε τι συνέβη:

* Αδειάζει Βουλγαράκη η Πειραιώς για το «πόθεν έσχες»

* Απάντηση στον κ. Γ. Βουλγαράκη


* Ενας καλός παίκτης στην αγορά ακινήτων



Πως είναι λοιπόν δυνατόν, μετά από αυτές τις νομότυπες συναλλαγές, η Κυβέρνηση να ελέγξει τις Τράπεζες ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΔΕΡΝΟΥΝ ?


Υ.Γ. Οι άδικα ακριβές τράπεζες και οι εγκληματικά ακριβές ελληνικές τράπεζες, μου κάθονται στο λαιμό.
Είμαι κι εγώ ένα από τα θύματα που γδάρανε (όσο μπορούσαν) με απίστευτα επιτόκια και έξοδα. Ευτυχώς πλέον έχω απαλλαγεί.

Διαβάστε σχετικά, παλαιότερα άρθρα:

* Οι τράπεζες μας γδέρνουν... Ο Αυτιάς τις υπερασπίζεται.

* Οι Τράπεζες μας κλέβουν... Η κυβέρνηση τους κάνει δωράκια...

* The bigger criminal is the bank founder.

* Οι τράπεζες μας αγαπάνε...

* 15 λιγότεροι τρόποι να μας κλέβουν οι τράπεζες.


.

Δεν υπάρχουν σχόλια: