22 Δεκ 2007

Carrefour. Δεν είναι σύμπτωση, είναι ΑΠΑΤΗ.

Είναι η τρίτη φορά που το εντοπίζω και δε μπορεί να είναι σύμπτωση. Τις δυο προηγούμενες φορές αφορούσε ζάχαρη και ένα σκεύος κουζίνας. Το σημερινό αφορά πατάκια αυτοκινήτου.

Το συμβάν:

Πάω να διαλέξω πατάκια αυτοκινήτου από το Carrefour. Υπήρχαν καμιά δεκαριά είδη κρεμασμένα από άγκιστρα. Κοιτάω τις τιμές: Από 17 μέχρι 29 ευρώ το σετ. Λέω από μέσα μου "-Δε μπορεί θα υπάρχει κάτι φτηνότερο..."

Κοιτάω ξανά όλες τις τιμές. Και τότε βλέπω τρία είδη από πατάκια ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΕΣ στο καρτελάκι. Τα βουτάω και πάω στο μηχάνημα που δείχνει τις τιμές διαβάζοντας το barcode. Τα δύο είχαν 7,90 και το τρίτο που μου άρεσε 9,90 ποιοτικά ίδιο και καλύτερο με τα άλλα διπλάσιας τιμής.

Πόσος κόσμος την πάτησε και πήρε ακριβότερα πατάκια επειδή βγάλαν τις τιμές από τα φτηνά;;;

Το ίδιο παλαιότερα με τη ζάχαρή τους (που είναι της EBZ). Τιμή προσφοράς στη ζάχαρή τους με μεγάλη ταμπέλα ΚΑΙ ΒΓΑΛΜΕΝΗ από δίπλα η τιμή της ζάχαρης της EBZ η οποία ήταν λίγα λεπτά φθηνότερη, αλλά ήταν αδύνατο να το καταλάβεις !!!

Τα μάτια μας 14 μ' αυτούς που όλη η φαντασία τους εξαντλείται στο πώς θα μας τα αρπάξουν καλύτερα, αντί να προσφέρουν στον πελάτη ποιότητα και τιμή και να κερδίσουν νόμιμα.



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ελεγχετε προσεκτικά τι χρεώνουν στο ταμείο. Αρκετές φορές είναι διαφορετικά από το τι γραφουν οι ταμπελίτσες. Μου συνέβη χτες στο Καρφουρ του Μαρουσιου-Κηφισιας και η απάντηση ήταν "ε κάνουμε και λάθη"..
Το λάθος βέβαια συνεπαγόταν ΔΙΠΛΑΣΙΑ χρέωση, αν δεν προσεχες.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Είναι πολύ χρήσιμη, οι καταναλωτές
πρέπει να δίνουμε πληροφορίες ο
ένας στον άλλο και να οργανώνουμε
την αμυνά μας , αλλά και την
αντεπίθεση μας.
Αν περιμένουμε απο τα ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΚΑ-
ΝΑΛΑ και τις ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΦΥΛΛΑΔΕΣ να
μας προστατεύσουν επι της ουσίας,
είμαστε πολύ γελασμένοι.
Εξ άλλου και τα Carrefour είναι απο
τους πρώτους πελάτες τους.
Τί λέτε θα τους πουλήσουν , για να
χάσουν τις διαφημίσεις τους ?


Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ