Πριν μερικές μέρες ήμουν στη Λάρισα για επαγγελματικούς λόγους. Περπατώντας σε έναν από τους κεντρικούς πεζόδρομους διέκρινα μια θορυβώδη διαδήλωση λίγων δεκάδων ατόμων, μοιάζανε σαν φοιτητές ή κάποια αριστερή ομάδα.
Οταν πλησίασαν με έκπληξη κατάλαβα ότι ήταν πληρωμένοι από τα media markt για να διαφημίσουν τα εγκαίνια τους στην πόλη.
Αν και ήταν μια έξυπνη σύλληψη του marketing τους, η υλοποίηση ήταν αηδιαστική. Παραποιούσαν κάθε σύνθημα διαδήλωσης και μου φέραν εικόνες από ένα άσχημο μέλλον στο οποίο οι εταιρείες έχουν τη δύναμη να κάνουν ότι θέλουν ακόμα και να ξευτελίζουν ιδέες και αγώνες.
Βέβαια πρόκειται για την ίδια εταιρεία που επιμένει να λανσάρει το σύνθημα "δεν είμαι και κορόιδο" (υποθέτω από μετάφραση αντίστοιχου γερμανικού) χωρίς να λαμβάνει υπ 'όψιν ότι ο εγκέφαλος ΔΕΝ μεταφράζει το αρνητικό κομμάτι και θεωρεί ΚΟΡΟΪΔΟ όποιον ψωνίζει από κει.
Θέλετε απόδειξη? - ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΊΤΕ μια κόκκινη φράουλα. :-)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου