29 Μαρ 2009

Village, web fee και interruption marketing

Μπήκα στο site των Village να κλείσω εισιτήριο για ταινία.

Με υποδέχθηκε full screen διαφήμιση των Village και της Cosmote για μια προσφορά τους με κλήρωση κλπ κλπ.

SKIP το ίδιο δευτερόλεπτο!

Δεν έχουν καταλάβει τίποτα για το ότι το web έχει κάνει αυτού του είδους τη διαφήμιση άχρηστη και ενοχλητική.

(Ο ορισμός αυτού που κάνουν είναι Interruption Marketing, έναντι αυτού που θα έπρεπε να κάνουν, που είναι Permission Marketing).

Αγαπητοί marketeers-απολιθώματα διαβάστε εδώ
http://blogs.zdnet.com/SAAS/?p=717


Υ.Γ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και η χρέωση 1+1 ευρώ "web fee"!!! κάτι που δεν σου λένε στο site (σου λένε μόνο τελική τιμή των δύο εισιτηρίων).

Και τους κόβεις κόστος διαχείρισης ΚΑΙ σε χαρατσώνουν!

Μια φιλική συμβουλή: Είμαστε στο 2009. ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕ !

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: