20 Απρ 2008

8 στους 10 ψάχνουν πληροφορίες, ένας πλοήγηση και ένας να αγοράσει.

80% των αναζητήσεων στο internet αφορά την αναζήτηση πληροφοριών ενώ το υπόλοιπο 20% μοιράζεται ανάμεσα σε αιτήματα πλοήγησης (π.χ γράφοντας στο Google το όνομα μιας εταιρείας για να βρεθεί το site της) και αιτήματα συναλλαγών (αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών).

Η έρευνα έγινε στο Penn State University's College of Information Sciences and Technology και το Australia's Queensland University of Technology που ταξινόμησαν 1,5 εκατομμύριο αναζητήσεις.

Το paper με τίτλο "Determining the informational, navigational and transactional intent of Web queries" θα δημοσιευτεί το Μάϊο στο επιστημονικό περιοδικό "Information Processing & Management".

Δεν υπάρχουν σχόλια: