Συμπεράσματα:
* Τα media έχουν φοβίσει τον κόσμο και στην Εθνική κυκλοφορούν ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ οχήματα. (θετικό για τους τολμηρούς)
* Το ταξίδι Θεσσαλονίκη-Αθήνα (Περιστέρι για την ακρίβεια) κράτησε 6μισι ώρες καθαρό χρόνο, 7 ώρες με μικρο-στάσεις.
* Μέση ταχύτητα 80 km/h
* Τα μπλόκα που είδα και συνάντησα ήταν "της πλάκας".
* Τα μπλόκα που είδα δεν τα συντηρούν οι αγρότες, αλλά οι κορύνες της Τροχαίας και των εταιρειών που εκμεταλλεύονται τον αυτοκινητόδρομο.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ξεκίνησα από την Θεσσαλονίκη στις 9.15 το πρωί.
Στα Μάλγαρα υπήρχαν τρακτέρ δεξιά κι αριστερά του δρόμου, χωρίς να εμποδίζουν την κυκλοφορία.
Μέχρι τα Τέμπη όλα καλά, εκεί μπήκα στη γνωστή παράκαμψη Στόμιο-Ομόλιο-Αγιόκαμπος-Αγιά.
Παρά τις αναφορές που είχα διαβάσει για μπλόκο στην Αγιά, δεν υπήρχε τίποτα, ούτε πατημασιά από τρακτέρ.
Ο δρόμος 20-25 λεπτά μετά την Αγιά βγάζει στην Παλαιά Εθνική Οδό Λάρισας-Βόλου στο ύψος του Πλατύκαμπου, όπου αποφάσισα να πάω αριστερά προς Βόλο και όχι δεξιά προς Λάρισα, αφού είναι γνωστό ότι η Νίκαια είναι κλειστή.
Μετά από ένα τέταρτο έκοψα δεξιά προς Κιλελέρ και Μέγα Μοναστήρι και σε δέκα λεπτά ήμουν στην Εθνική Οδό, στο ύψος του κόμβου Κιλελέρ έχοντας μάλιστα αποφύγει και τα διόδια Μοσχοχωρίου.
Κατόπιν σταθερά με 130 km/h σε δρόμο άδειο σε στυλ "Mad Max", μέχρι τις Μικροθήβες, όπου σύμφωνα με το ραδιόφωνο της ΝΕΤ ο κόμβος ήταν κλειστός.
Εκεί είχα την πρώτη συνάντηση με τα τρακτέρ (αλλά όχι με αγρότες). Θεωρητικά η ΝΕΤ είχε δίκιο. Ο κόμβος ήταν κλειστός, όχι όμως από αγρότες, αλλά από την Τροχαία!
Εκεί κατάλαβα ότι αν ήθελε η αστυνομία ή ο Εισαγγελέας, με ένα γερανό και τους 4-5 αστυνομικούς που ήταν στον κόμβο, θα μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο.
Έξοδος στον κόμβο δεξιά και είσοδος ξανά στην Εθνική σε 25 δευτερόλεπτα!!!
Ξανά με 130 μέχρι τη Λαμία, όπου η Τροχαία σε βάζει στην πόλη της Λαμίας, μετά από 500 m αναστροφή, μπαίνεις στον παράδρομο, πας ούτε πέντε λεπτά και βγαίνεις στην EXPRESS SERVICE έχοντας θαυμάσει το περιβόητο "μπλόκο της Αλαμάνας" (καμία σχέση με την Αλαμάνα, της Λαμίας θα έπρεπε να λέγεται) πάλι άδειο από αγρότες, πάλι μόνο με τρακτέρ και την αστυνομία.
Το πρόβλημα είναι ότι το πλάτος του παράδρομου είναι πολύ μικρό και η νταλίκα που έρχεται από απέναντι φέρνει σε κάτι από "Χάρο".
Σε 5 λεπτά πίσω στην Εθνική Οδό λοιπόν, για άλλα 60 km μέχρι τους Λιβανάτες όπου ένα μίνι-μπλόκο σε βγάζει από την Εθνική στον παράδρομο για 3-4 λεπτά.
Πάλι τρακτέρ χωρίς αγρότες.
Το μόνο σχετικά δύσκολο κομμάτι ήταν στο Μαρτίνο, όπου για να παρακαμφθεί το μπλόκο του Κάστρου σε βγάζουν από Μαρτίνο-Λάρυμνα-Αγ.Ιωάννη-Ακραίφνιο.
Διάρκεια παράκαμψης 45' σε ένα δρόμο κατακόκκινο από τη σκόνη του βωξίτη που βγάζουν στην περιοχή. 45 λεπτά πίσω από λεωφορεία και φορτηγά, για ένα κομμάτι που στην Εθνική Οδό είναι 10 λεπτά. Αυτή ήταν και η μόνη πραγματική καθυστέρηση, εκτός από τα Τέμπη.
Στη συνέχεια ένα μπλόκο με 10-15 τρακτέρ πριν τα διόδια της Θήβας (παράκαμψη σε ΕΝΝΕΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, κυριολεκτώ), ένα ακόμη μετά την Θήβα (ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΜΕ ΑΓΡΟΤΕΣ, καμιά δεκαριά άτομα) και χρόνο παράκαμψης κάτω από 10 λεπτά.
Αυτός ήταν και ο τελευταίος μπελάς πριν την Αθήνα με χρόνο άφιξης στο Περιστέρι τις 16:15
Εξήμισι ώρες καθαρός χρόνος οδήγησης, επτά ώρες με τις στάσεις μου για βενζίνη και καφέ και μάλιστα χωρίς να τρέχω πάνω από 130 στην Εθνική.
Photo: airphoto.gr via Shutterstock.com
1 σχόλιο:
Δε φταίνε τα media που δεν κυκλοφορεί ο κόσμος. Φταίει η κρίση που έχει πλήξει άλλους πραγματικά κι άλλους ψυχολογικά κι έχουν μειώσει (και) τις μετακινήσεις.
Δημοσίευση σχολίου