1 Ιουν 2008

Ασυλία χορηγών και επωνύμων



Μια συνέντευξη που πρέπει να τη διαβάσετε ολόκληρη (κλικ εδώ)


Πως μαγειρεύουν πλάνα και ρεπορτάζ οι μεταμεσονύχτιες εκπομπές, πως "σφάζουν" μικρούς και καμιά φορά και αθώους.



«Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας έρευνάς μου έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει».

Ο Β. Κ. ανακάλυψε ότι μια μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ έβαζε άλλες τιμές στα ράφια και άλλες τιμές χτυπούσε το ταμείο.

«Στην εκπομπή, όμως, αντί να δείξουμε την αλυσίδα που το έκανε αυτό και καταέκλεβε τον πελάτη, καταγγείλαμε όλες τις αλυσίδες γενικά και αόριστα.

Δεν κατονομάσαμε κανέναν και δεν στείλαμε ποτέ τα στοιχεία στο αρμόδιο υπουργείο.

Από την άλλη μεριά βρήκαμε κάποιες παρατυπίες σε μικρά μπακάλικα και με υπερβολές δείξαμε τα μαγαζιά και καταστράφηκαν επαγγελματίες».

Η μεγάλη αλυσίδα που έκλεβε συστηματικά δεν κατονομάστηκε ποτέ, αλλά έγινε μεγάλος χορηγός εκπομπών στο ίδιο κανάλι:

«Εκεί που υπάρχει ασυλία πολλές φορές υπάρχουν και... ανταποδοτικά οφέλη», συμπληρώνει ο συνομιλητής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: